Online aankopen via www.sazou.nl en retourbeleid
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren. Maak hiervoor altijd eerst een ticket aan in je account op onze webshop. Je ontvangt van ons dan een retourlabel. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen gecrediteerd na ontvangst van je retour. Bij gedeeltelijk terugsturen van de bestelling wordt alleen de productwaarde van de geretourneerde producten gecrediteerd.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking en ongedragen binnen 14 dagen na aanmelding van je retour aan Sazou Jewels geretourneerd moeten zijn. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via je account door een ticket aan te maken of gebruik maken van het formulier herroepingsrecht.
Een retourzending of klacht! Maak altijd een ticket aan via je account. Vermeld hierin je ORDER nummer en om welk product het gaat. Zonder deze ticket kunnen wij je klacht of retourzending niet verwerken. Klachten of retouraanvragen ingekomen via e-mail kunnen wij helaas niet verwerken. Wij houden de datum van het ticket aan als meldingsdatum.
De retour kosten komen voor je eigen rekening. Een retour moet altijd vooraf bij ons worden gemeld door het aanmaken van een ticket in je account op www.sazou.nl. Wij sturen je dan een link naar een verzendticket. Deze kun je dan thuis na betaling via Ideal uitprinten en op het pakje bevestigen.
Voor alle duidelijkheid: Retourzendingen dienen altijd met een door ons toegezonden retour label te worden terug gezonden na het aanmaken van een ticket in je account op onze webshop, tenzij anders (schriftelijk) overeengekomen. Door ons aangetekend verzonden is ook aangetekend retour.
Na aanmelding van je retourzending via een ticket dien je er voor zorg te dragen dat je retour binnen 14 dagen bij ons binnen is.
Wil je gebruik maken van het herroepingsrecht?
Vul het formulier Herroepingsrecht in of maak een ticket aan in je account (een ticket gaat sneller) en vermeld de volgende gegevens:
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
De retourkosten zijn voor je eigen rekening. Let op creditering van de verzendkosten welke je bij je bestelling hebt betaald worden alleen gecrediteerd wanneer je de volledige bestelling retour stuurt. Stuur je niet alle artikelen retour dan ontvang je alleen de prijs van de retour gezonden producten.
PS: Vergeet niet uw order bon die bij de bestelling wordt meegestuurd bij de retourzending te doen. Dit voorkomt dat wij de retourzending niet kunnen verwerken en oponthoud van uw retourzending.
* Oorbellen en piercings kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geruild of terug gestuurd worden. Overtuig uzelf ervan dat bij aankoop (ontvangst) de oorbellen in goede staat zijn. Wij controleren onze producten altijd voor verzending en verpakken deze op correcte wijze.
* Op maat gemaakte sieraden uit ons atelier of sieraden die speciaal voor u besteld zijn kunnen niet retour gezonden of geruild worden.
* Afgeprijsde artikelen kunnen niet terug gestuurd worden of worden omgeruild!
* Onze producten worden voor verzending altijd gecontroleerd!
Aangekochte producten tijdens evenementen of contant verkoop.
Bij uw aankopen tijdens evenementen en contante aankopen welke niet via de webshop plaats vinden ontvangt u op verzoek een aankoopbon (contantbon). Op deze bon staat o.a.: welke producten u heeft aangeschaft, het artikelnummer, de prijs, de aankoop datum, uw betaalwijze (pin of contant) en wanneer van toepassing om om welk evenement het gaat. Wanneer u zich beroept op garantie of het product wilt retourneren of een klacht heeft dient u ten alle tijden deze bon te overleggen. Wij kunnen zonder deze bon uw klacht of retour helaas niet in behandeling nemen. Ook hier geldt dat het artikel onbeschadigd en ongedragen in de daarvoor bestemde verpakking/doos geretourneerd dient te worden volgens ons retourbeleid.